شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۳۵۳
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: سومین دوره رقابتهای فوتسال جام رمضان در بخش محله ها و اداره ها با قهرمانی صنعت آب و برق در بخش اداره ها و تیم پاسارگاد بوشهر در بخش محله ها به پایان رسید و سفیران ورزشهای همگانی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش به نقل از ایرنا، سومین دوره رقابتهای فوتسال جام رمضان به همت هیات ورزشهای همگانی شهرستان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بوشهر برگزار شد.

در دیدار پایانی مسابقه های فوتسال ویژه کارکنان دولت، تیم صنعت آب و برق توانست با شکست تیم استانداری به مقام قهرمانی دست یابد و تیم راه و شهرسازی الف نیز به مقام سوم رسید.

در سومین دوره رقابتهای فوتسال جام رمضان در بخش محله ها 21 تیم و در بخش کارکنان دولت 16 تیم حضور داشتند.

در بخش کارکنان دولت نیز کاپ اخلاق به تیم کشتیرانی رسید و توپ طلای بهترین بازیکن به 'حسین محمدپور' از صنعت آب و برق و کفش طلای بهترین گلزن به 'مهرداد آذرپرا' از تیم استانداری رسید.

در دیدار پایانی مسابقه فوتسال ویژه محله ها، تیم پاسارگارد با برتری بر تیم یاران نیما به مقام قهرمانی دست یافت و تیم شهدای شکری به مقام سوم رسید.

در بخش محله ها کاپ اخلاق به تیم 'شهید پیمان' رسید و توپ طلای بهترین بازیکن به'رضا شعبان زاده' از تیم پاسارگاد و کفش طلای بهترین گلزن به 'عبدالحسین ظریف آزاد' از تیم شهید نسترن رسید.

همچنین در سومین دوره از رقابتهای فوتسال جام رمضان سفیران ورزشهای همگانی در استان بوشهر معرفی شدند.

در این مراسم حسین وردیانی، سعید مفتخر، محمدعلی درویشی، عباس جمشیدی، حمید کللی فرد، علی اکبر هنرور، شاهین بهرام نژاد، محمد تقی پورتقی، رضا ماهینی، عبدالرحیم خرمزی، محمد نجفی، سیامک ریاضی، مهدی محمدیان، مازیار هوشمند و فاطمه علی وردی از اقشار مختلف جامعه تندیس سفیران ورزش های همگانی را دریافت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر